wtorek, 25 października 2011

Kurz opadł. Hussar 2011

Witam wszystkich.

W ostatnią sobotę (22.10.2011) odbył się w Warszawie ogólnopolski konkurs malarski Hussar 2011. Tak jak zapowiadałem wziąłem w nim udział :). Niestety z wielkich planów na cztery kategorie, uczestniczyłem tylko w dwóch. Nie dałem rady zrobić zamierzonego dużego modelu oraz dioramy. Ale pamiętajcie - te prace powstaną na pewno, w niedalekiej przyszłości :>.

Oczywiście szanse na statuetkę miałem znikome, ale ku mojej radości udało mi się dostać wyróżnienie za Goblina na Squigu :D. Byłem zaskoczony!

A tutaj jest mój piękny dyplom ^_____^


Impreza była świetna, dzięki bardzo dobrej organizacji, wspaniałym uczestnikom (teraz już znajomym :)) oraz genialnym pracom konkursowym! Jeżeli ktoś chce przeczytać relację to tutaj podaję link do opisu Mahonia (wersja ang.) http://chestofcolors.com/hussar-2011-report/ .

Jeszcze raz gratuluje wszystkim zwycięzcom i wyróżnionym, także i sobie ^.^.
Pozdro,
L_T

Ps Wybaczcie, że blog nieco umarł :/. Niestety nie mam czasu na malowanie. Za jakiś czas wrzucę zdjęcia WIPu Khorn jaggernota, które robiłem po ostatniej pracy nad nim. Obecnie na biurku stoi odział szkieletów, któremu nie mogłem się oprzeć pomimo, tego że miał iść na bitsy :P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz