czwartek, 1 grudnia 2011

A lot of work to do

Witajcie.

Na razie miałem dużo roboty na studiach, także nie miałem czasu na malowanie :/. Dopiero wczoraj udało mi się znaleźć chwilę i zająć figurkami.
Ostatnio zamówiłem ze strony Ścibora kilka ciekawych modeli :). Dwa z nich są moje, natomiast "Pogromca Mikołajów" (4te zdjęcie) - mojej znajomej. Mam pomóc jej zrobić ciekawy prezent dla chłopaka :D. Termin to oczywiście 24 grudnia, także zdjęcia z postępu prac będą pojawiać się w miarę regularnie (z góry uprzedzam, że jakość fotek będzie słaba, ale wystarczająca :P). Podstawki pod Gustawa i Atlasa zrobiłem oczywiście własnoręcznie. Jako ich bazę posłużyły mi korki z butli do pędzenia wina, przez przypadek znalezione w Tesco :].
"Dolina Wampirów" także została już zapodkładowana. Pozostało mi tylko to wszystko pomalować :>.

Gustaw

Gustaw

Atlas

Santa Slayer

Vampire Valley

Vampire Valley
Pozdro,
L_T

Ps A makieta prezentuje się świetnie już po samym zapodkładowaniu :D!

1 komentarz: